miercuri, 17 februarie 2010

Top 100 Albums of All Time - 99-97

În continuare de aici următoarele albume din top:

99. Rolling Stones - Beggars Banquet (1968)
Scos în 1968 este unul din albumele care definesc genul de muzică al celor de la Rolling Stones, adică un rock uşurel cu aspecte de pop din loc în loc. Albumul este plăcut şi uşor de ascultat, amprenta lor este prezentă în toate melodiile iar stilul e unitar. Personal dintre melodii am reţinut Sympathy for the devil şi Jigsaw puzzle dar albumul merită ascultat în întregime.

98. Captain Beefheart - Trout Mask Replica (1969)
O muzică experimentală formată din diverse amestecuri care pentru mine nu au sens, ritm, melodie sau orice altă asemănare cu muzica. N-am putut asculta în întregime nici măcar o melodie, am dat din loc în loc să văd dacă e vreo schimbare dar n-a reuşit să mă retină mai mult de câteva secunde. Un album tare ciudat care după părerea mea poate fi ignorat.

97. Dire Straits - Brothers in Arms (1985)
Nu e nimic de comentat aici, un album cu melodii supercunoscute cu cel puţin 3 hit-uri (Money for Nothing, Walk of life, Brothers in Arms) şi cu toate celelalte melodii excelente este de ascultat de la cap la coadă ori de câte ori este posibil. Face parte din cultura generală muzicală.

Aveti aici toate posturile despre top.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu