miercuri, 3 februarie 2010

Diacritice

Am hotărât de la început să folosesc diacritice pe blog, ca să arate mai civilizat. Bineînţeles că n-o să scriu textele cu diacritice pentru că mi-ar lua mult prea mult aşa că am căutat o chestie automată pentru a prelucra textele la sfârşit.

Deocamdată am găsit câteva, urmează să le testez: proofing tools de la Office, Autocorect şi diacritice.com.

Cu profing tools (pentru 2007) am avut probleme aseară, în fereastra de corectare îmi apăreau cuvintele corect dar la înlocuire îmi punea pătratele în loc de diacritice. E drept că n-am dat restart dar nici nu mi-a cerut, poate până azi se repară de la sine.

La dicritice.com am corectat textele de până acum (inclusiv ăsta) şi îmi place mult, se pare că face treabă bună.

Urmează să testez acasă Autocorect şi să mă decid.

Voi ce folosiţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu