vineri, 5 februarie 2010

Încă un top muzical (Top 100 Albums of All Time)

În ultimii ani nu am mai avut nici timp şi nici tragere de inimă să mai ascult muzică. Pur şi simplu gusturile s-au format deja şi nu mai pot evolua, ce-mi place am ascultat de mii de ori şi ştiu melodiile pe de rost iar din muzica nouă nu mă mai atrage nimic atât de mult încât să ascult organizat (albume, discografie, concerte).

Aşa că în mod normal mă mulţumesc cu radioul ascultat în maşină şi din când în când mai scapă nişte mp3-uri la servici.

Ei bine ca să mai schimb din monotonia aceloraşi melodii pe care le am pe hard am făcut rost de un top 100 (Top 100 Albums of All Time) pe care am de gând să-l ascult de la cap la coadă. Pe măsură ce o să-l parcurg o să pun câte un review cu ce am ascultat.

Pentru că alea de la început le cam ştiam am luat-o de la coadă la cap:

100. Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Scos în '70, cică ultimul lor album înainte de despărţire, conţine lalaiala caracteristică acelor ani.
Deşi are nişte melodii foarte cunoscute şi pe care le ştiu pe de rost (Bridge Over Troubled Water, El Condor Pasa, Cecilia, Bye Bye Love) genul ăsta de muzică nu-mi mai spune nimic în momentul actual. Este ok dacă o aud din când în când la radio dar nu ca s-o ascult din proprie iniţiativă. În concluzie după o ascultare rapidă a fost şters.

PS. Aveti aici toate posturile despre top.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu