joi, 4 februarie 2010

M-am vaccinat

M-am vacinat de AH1N1, e drept că mai de mult, în ianuarie, când a fost isteria aia dar uite că acum scriu despre asta.
Am făcut-o pentru că mi-a fost mai frică de efectele gripei decât de efectele adverse ale vaccinului dar argumentele principale au fost:

- nevastă-mea lucrează în spital şi intră în contact cu o groază de lume de cele mai multe ori bolnavi. Era şi este destul de probabil ca un idiot răcit să-şi facă prezenţa prin spital şi să împrăştie viruşii.

- efectele adverse specifice acestui vaccin sunt 0 (zero). Problemele alea neurologice care pot apărea (aka. sindromul Guillain-Barre) sunt asociate cu toate vaccinurile, indiferent de tip.

Dacă luăm în calcul că momentan la bebeluşi până la 2 ani se fac deja 5 vaccinuri cred că nu mai e nimic de adăugat.

- duc o viaţă destul de nesănătoasă, încep să mă ramolesc aşa că există şi un început de ipohondrie (poate ştiţi cum e: un pic de tensiune, un pic de amorţeală, un junghi la inimă etc). Aşa că cine ştie ce boală minoră nedescoperită am dar care la o gripă să se dovedească nu prea bună

- şi ultimul pe lista şi desigur cel mai neimportant: nevastă-mea s-a vaccinat o lună înaintea mea şi n-a avut nimic

Din fericire totul a fost bine şi acum am un stres mai puţin pe cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu