marți, 9 februarie 2010

Jurnalism la Realitatea

Azi de dimineaţă la Realitatea un reportaj despre întâlnirea de taină a lui Geoană cu alţi 3 din PSD la o fundaţie de-a nevesti-sii. Bineînţeles că s-a specificat că cei trei au plecat la o oră după Geoană ca să ne dăm seama cât de secretă a fost întâlnirea.

Eu în schimb mi-am dat seama că ăştia şi-au pierdut vremea pe-acolo cât timp au discutat aia şi mult după. Întrucât toţi au tratat întrebările cu sictir rezultatul a fost un reportaj cu cei 4 plimbându-se până la maşină.

În concluzie nu mă mir că-i mai răreşte pe jurnaliştii de-acolo, ce mă miră pe mine e că se mai găseşte cineva atât de prost să-l urmărească pe Geoană. Nu le-a spus nimeni că e o pierdere de vreme pentru că pontul l-a dat Vantu? Sau trebuie să-i sune iarăşi patronul în direct şi să le explice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu